A székhelyszolgáltatás több, mint egy alkalmi díjas iroda!
A székhelyszolgáltatók különszolgáltatásai:
- Postai küldemények átvétele
- Az egyéb küldemények átvétele
- A küldemények kezelése az adott rend szerint
- Az ügyfél székhelyére érkező látogatók fogadása, tájékoztatása
- A hatóság képvilseőivel történő kommunikáció
Nem minden szolgáltató biztosítja:
- Egyedi email cím biztosítása az ügyfél részére és akkor nem kell "gagyi" freemail-es, citromailes, chello-s email címet a névjegyre írni.
- A cégadatok elektronikus közzététele a Gazdasági Társaságokról szóló törvény értelmében kötelező. Ez nem jelent mást, mint a nyilvános cégadatok elhelyezését egy internetes tárhelyen. Enélkül új cég alapítása már nem is valósítható meg. A komoly székhelyszolgáltatók ennek lehetőségét is biztosítják ügyfeleik részére, így nem kell csak ezzel a céllal külön tárhelyet bérelni.
- Tárgyalót biztosítanak az ügyfelek részére. Ebben több megoldás létezik. A két legelterjedtebb lehetőség:
- magasabb havi díjért ingyenes tárgyaló használat;
- alacsonyabb havi díj mellett óradíjas tárgyalóhasználat. - A megbízható székhelyszolgáltatók hátterében mindig van egy ügyvédi iroda, amelyik segít a cégalapítás, cégmódosítás leegyszerűsítésében.
- A virtuális asszisztens szolgáltatás annyit tesz, hogy Ön az ország bármely pontján is van, egy internetes kapcsolat segítségével -- mintha saját titkárnője lenne -- meg tudja oldani alapvető irodai feladatait:
- gépírás hanganyagról;
- gépírás kéziratról;
- fordítás több nyelvre, illetve több nyelvről magyarra;
- postai feladatok ellátása;
- fénymásolás;
- sokszorosítás;
- szövegszerkesztés;
- CD DVD írás, sokszorosítás;
- nagy tömegű levelek postázása. - Csak kevés szolgáltató tudja a fax to mail szolgáltatást biztosítani. Ez annyit jelent, hogy a beérkezett faxokat továbbítja egy adott email címre.